27 december

Tisdag och lovet rullar på! Dagen spenderades i stockholm med Sofie, väldigt trevligt :) Tåget gick tidigt, nio på morgonen, men skönt att komma upp tidigt och ta vara på dagen istället för att sova bort den. Blev MÅNGA timmars vandring bland affärerna vilket verkligen kändes i benen och fötterna, rekomenderas att inte gå i klack.. Halv fyra åkte vi hemåt, efter att ha missat första tåget, dock gjorde det oss inget.
Resten av kvällen umgicks jag med Zenia, supertrevligt. Vi gick en stund på tuna park därefter fikade vi på 1st class några timmar, bra avslutning på dagen!
Tyvärr hittade jag inte så pass mycket i stockholm som jag hoppats, men två saker inhandlades som tur var, lyckade köp enligt mig & 50% var det på båda.
Gina Tricot 100:-


Bik Bok 175:-
Super söta skor till våren designade av Whitney Port, påminner mig väldigt mycket om gossip girl stilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0