7 december

Idag har det vart en av dom skönaste onsdagarna jämfört med vad vi brukar ha, för annars är den längsta och jobbigaste dagen. Både på filosofin och svenskan kollade vi film, och det blev inte den filmen vi bestämde, vi kollade istället på Mirrors, en skräckfilm jag lovat mig själv att INTE se, men tur var den inte så farlig som jag hade förväntat mig, dock blev jag skrämd väldigt många gånger haha.
När jag kom hem så visade det sig att min biobiljett äntligen kommit med posten, vilken förgyllde min dag, fick ju den gratis för att jag svarade på några frågor på en internetsida för ett par veckor sedan. Sen har det bestått av plugg resten av dagen, usch prov imorgon, ser inte fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0