Monday

Ny vecka återigen, nu går tiden väldigt fort, bara tre veckor kvar till jul och jullov ♥
Dagen har vart skön, skolan flöt på som vanligt, samma sak nu hemma. Hann gå på stan en liten stund medan jag väntade på min buss och då köpte ett linne som jag nu länge velat köpa som  är rosa, supersöt! Skulle egentligen ha gått på bio idag med Cindy och Jenifer men hon vart sjuk så det blev inget, istället skjuter vi upp det till torsdag, funkar lika bra. Bara att tagga till torsdag nudå!! Nu ska jag sova, måste lära mig att lägga mig tidigare än vad jag gjort den senaste tiden!

Kommentarer
Postat av: evelina

Snygging!

2011-12-05 @ 23:10:09
URL: http://evelinalorenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0