Studentfesten

Var nu ett par dagar sedan jag bloggade, tog en liten datorpaus kan man kalla det, mycket skönt måste jag säga :)

Måste nu uppdatera lite. I onsdags var det då studentfest på Brasseriet Le Grand. Kvällen började hemma hos Bella där vi förkrökade, dansade och hade roligt med härliga människor. Sedan vid 11 tiden gick vi ner till stan och in på krogen. Därinne var det redan röj och massor av människor. Kvällen och natten vart verkligen lyckad och galen och vi dansade på som aldrig förr, det var ett mirakel att jag klarade av att dansa i mina skyhöga pumps så många timmar utan att jag fick allt för ont, glad över det! Träffade många från klassen vilket var roligt och många andra som gjorde kvällen ännu bättre. Vid kl 02 på natten åkte jag och de flesta tjejer hemmåt, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0