Helgen

Inte bloggat på hela helgen så tänkte berätta lite kort :)
.
I fredags var vi tjejgänget ute i gillberga hos Tess, på tiden tycker jag. Där hade vi det riktigt mys, köpte mat från spicy hot, vilket även var första gången jag åt därifrån, väldigt sen, men gott vare som alla säger! Resten av kvällen kollade vi på alla Sunes jul avsnitt, 4 timmar sisådär, roligt var det. Sen åkte vi och jag for vidare mot sporthallen, mötte resten av tjejerna och vi satt och kollade hela natten på fotbollsmatcher då det var nattcupen.
.
Blev nog sjuk under lördagsnatten/ morgonen eftersom jag stog ute i minusgrader och väntade på skjuts, så hela lördagen spenderade jag i sängen och sov. Sen på kvällen var det dags för den efterlängtade Kapen Röd konserten. Kvällen började på Dannes bar med Issa och Hellen sen gick vi ute i slasket och snön till lokomotivet.
.
Söndagen blev jag sjuk igen efter att ha mått bättre på lördagskvällen, så kollade på tv hela dagen på de två första Harry Potter filmerna, längesen man såg dom!
.
Så såg min helg ut, den sista innan jullovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0