17 år

Ja den här dagen är alltså min sista dag som 17 åring, känns på ett sätt lite sorligt då man blir äldre och äldre och ungdomen försvinner med vinden. Men så är livet helt enkelt. Dock känns det väldigt skönt att bli 18, ny ålder, nytt år med nya mål och förändringar, så känner mig taggad inför det. Tänkte visa upp hur mitt liv som 17 åring har sett ut med en stor bildbomb, med massa minnesfulla dagar ♥
Firade min 17 årsdag med vännerna



Färgade till väldigt mörkt i januari




Firade Natali som fyllde


mysig kväll




Firade Hellen



Årets första grillning?







Simone från Italien, saknar!





Saknar Italien så himla mycket, vackarste landet ♥














Ayia Napa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0