Det löser sig

Dagen har verkligen flygit iväg känner jag, dock var inte skolan jobbig, snarare skön! Minus är att det var så varmt i skolan, svettades sönder, mysigt värre, men så var det.. Hade utvecklingssamtal som gick suveränt, skönt att man är 18 och inte behöver ha med föräldrar längre!! Efter skolan blev jag hämtad av mamma och vi åkte till tuna park, blev ett par lyckade timmar där, hittade 2 st tröjor eller vad man nu ska kalla dom, skit snygga iallafall, jätte glad :D Äntligen lite nytt i garderoben! Testade även en jätte snygg mössa som jag till och med passade i, första gången jag tycker så.. så den kommer jag nog köpa framöver, även ett skit snyggt smycketräd, I want! Nu har jag nog berättat klart lite om min dag, så det var allt för idag! Puss ♥
Har nu hört från många att jag verkligen passar i uppsatt hår och att jag borde gå runt så! är lite skeptisk till det, eftersom att jag ALDRIG har uppsatt när jag är bland folk, bara när jag är hemma, men det kanske är något att satta på? Hmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0