Har jag valt fel linje?

Dagen började med att klassen var i vilsta, UTE, i 2 hela timmar, sjukt kallt!! Det var någon gammal militär som var med oss, vi fick bl.a. gå upp till toppen av backen och skrika allt vad vi kunde och därefter göra olika lekar, allt handlade om struktur och sammarbete, det var det han ville lära oss! Intressant..
Därefter åkte vi tjejer till stan en stund sedan vidare till nattkröken, åt en hel pizza, mumsigt var det!
Sen var det dags för öppet hus i skolan. Vi gick mest runt i framgången och till olika områden, åt massa godis från alla UF-stationer och virrade runt. Haha hade skit kul på fordonsområdet där jag testade på att byta däck på en bil, kul att alla kollade på när jag gjorde det, men det var jätte lätt! Vart faktiskt imponerad av mig själv och likaså vart alla som kollade på, speciellt killarna på fordon, hmmm, tror dom inte att tjejer också klarar av sånt huh. haha aja nu vet jag iallafall vad jag ska göra när jag får bil.... Skulle kanske ha valt det istället för samhäll? Nuuu ska jag sova, skönt att vara ledig imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0