Torsdag

Godkväll min kära vänner!
.
Dagen flöt på bra idag, skolan var inte jobbig, tummen upp för det, torsdagar är ju som sagt min herjar-dag, men var lugn idag, kanske skönt för tjejerna, en aning, ni slapp det denna torsdag.
Nog om det, efter skolan åkte jag och träffade Zenia på stan en stund, därefter gick jag till Bikbok, där de hade 50% på alla klädesplagg. Köpte fyra saker, rikitgt snygga om jag får säga det själv, så är nöjd över de två linnena, klänningen och shortsen jag inhandlade!
Är fortfarande super mätt efter de alla pannkakorna mamma gjorde, muums. Pannkakor, jordgubbssylt, grädde och chokladsås ♥
.
Super intressant vaa.. nej inte dirket men så har min dag sett ut! Hejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0