Snart tystnar musiken

Lång dag i skolan idag, men ändå väldigt sköna lektioner så klarade mig! Det har blivit SÅ kallt ute nu helt pötsligt, vill inte.. orkar inte behöva frysa hela tiden, gillar inte kyla. Har egentligen inget att säga, så känns som ett riktigt onödigt inlägg..
Tagga inför 6 timmars nationella i svenska B imorgon då, JIPPI
.

Btw.. har svarat på lite frågor på en sida och bjudit in vänner på facebook, så som tack för det får jag hem en gratis biobiljett, klart man tar ett sådant erbjudande, så snart kommer en biljett hem till mig, passar perfekt till en fattig flicka som som mig!
.
'' Tack Josefine

Grattis! Nu deltar tre av dina vänner i kampanjen och en biobiljett är på väg i ilfart till din brevlåda! Om du inte mottagit din biljett inom två veckor så hör gärna av dig till MrDeal via Kontakt-länken längst ner till höger på sidan. Biobiljetten kommer att skickas till din folkbokföringsadress. Vi hoppas att du får en riktigt mysig biokväll i höstmörkret! ''
.


En sak till, innan min lillebror gick och la sig fick jag ett väligt gulligt.. sms av honom '' God nat Josse, din bajs klut''. Ahh alltid trevligt att få sådana sms:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0