SATAN I GATAN

Måste säga att gårdagen var otroligt lyckad! Var som sagt på Veronica Maggios konsert med Cindy. I början var det inte alls mycket folk, vi gick runt lite för att fördriva tiden, men tillslut ställde vi oss och vi hade den perfekta platsen, längst fram vid grinden, så man såg allt, tur för mig, annars hade jag inte sett något för att jag är så kort.. Lyckades även trycka bort någon full snubbe så att jag fick bättre plats eftersom han ett tag snodde min plats, men kvällen var galen och minnesfull. Bästa låtarna och jag sjöng med hela tiden haha. Sen när konserten tog slut sattes det på rikitg party musik i högsta bas, då hade nästan alla gått ur lokalen men det stannade kvar många och dansade, likaså gjorde jag och Cindy. Vi träffade på några roliga killar som vi dansade och umgicks med som även bjöd oss på dricka från baren, jätte snälla. Sen vid ett åkte jag hem, guuud så ont i mina ben jag hade efter kvällen, kan bero på att jag hade klack, skönt att lägga sig och vila efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0