lite ikea, shopping, party och party

Fredagen spenderades i västerås med familjen hela dagen. Först röjde vi inne på ikea där jag fick med mig två ljusstakar, påslakan till sängen, ljus osv, nu kommer det bli riktigt mys i rummet, kul att få piffa och fixa rummet! Sedan gick vi runt på erikslund en snabbis och jag köpte snyggaste skorna, rosa som jag så länge velat ha, älskar dom! ♥ då har man skor avklarat till nyår! Sen åkte vi till burger king och tjockade oss, mycket gott!
bilden gör inte skorna rättvisa, så mycket snyggare i verkligheten, hoppas bara att jag överlever att gå i dom, det är ju trots allt 14 hela cm!!

Kvällen blev dock ännu mer lyckad! Började kvällen i dannes bar där jag umgicks med Issa, Stefan och Azad. Där förkröka vi, spelade kort och hade allmänt kul. Sedan vandrade vi vidare till Le Grand och vi kom in mohaha, träffade även Tomas vår lärare som är vakt, söt :D Blev sjukt mycket dans, inte skönt för fötterna i mina höga klackar!! Vid halv 3 drog vi hemåt!
Detta är lite komiskt faktiskt, väl hemma fick jag inte av min ena sko, dragkedjan på skon hade fastnat och jag måste nog ha kämpat i ungefär en timme innan jag väckte mamma haha och hon klarade att få av den, hade annars fått sova med skon på...
Så såg min kväll/natt ut! Me like..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0