Framtiden?

Har nu länge suttit och funderat vad jag vill göra i framtiden och jag har gått fram och tillbaka i tankarna, VET INTE VAD JAG VILL GÖRA EFTER STUDENTEN! Eller jo jag vet vad jag egentligen skulle vilja göra och det är inte lite grejer det, menar, jag vet inte vilken ordning jag ska utföra mina drömmar. Har länge velat bli Au Pair i USA och det vill jag fortfarande bli, men det är dom här 200 timmarna av barnpassning man måste ha, som är obligatoriskt för att kunna åka, och det har jag inte! Men det skulle vara en otrolig liverfarenhet och upplevelse att bo därute i ett helt år, göra något helt annorlunda, den här saken kommer alltid att stå på min ''ska göra lista''.
Har även en helt annan väg och sak som jag ska göra, och det är såklart att gå på högskola. Har länge under mina år funderat på vad jag skulle villja bli och det har vart lite olika. Men under den sista tiden har jag kollat mycket om Mäklarprogrammet. Hus har jag alltid vart intresserad av så att bli mäklare är inget jag vara ''kom'' på att bli, har haft det arbetet i tankarna länge. Min stora dröm är att bli mäklare i USA, bland annat i New York. Som sagt det är bara en dröm för vet att det är OTROLIGT svårt att komma in på den utbildningen, även här i Sverige. Men har man ett mål i livet så är man på god väg, då är det bara att kämpa på den vägen, för har man inte ett mål i livet då är det väldigt svårt att veta vad man vill göra, tycker jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0