i feel much stronger today

Känner mig riktigt glad idag, har vart så glad idag att jag städade hela mitt rum och möblerade om, ja ni hörde rätt STÄDADE HELA MITT RUM! vet inte hur länge sen jag gjorde det och vet inte hur länge mamma tjatat på mig hehe (a) men hon vart chockad & glad över min fina städning. Nu ser det äntligen mysigt ut.

Imorgon är det matte C prov, wihoooo -.-  ne men känner mig inte alls nervös eller rädd att få IG(kanske för att jag vet att jag redan kommer få det) Neee men ska inte tänka så, det gäller att tänka positivt, kommer få ett G imorgon !! Jaja nog om det.. längtar verkligen till helgen, för då blir det lokalfest med bästa tjejerna, skönt att få komma ut och festa igen, känns som evigheter sen sist, kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist..

Ne nu är det tid att gå och lägga sig, måste ju få min vackra skönhetssömn, godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0