My day

Frågan är ju vad jag gör upp nu vid denna tid.. En söndag och jag går upp halv 9, vilket är otroligt! Nemen Cindy sov hos mig i natt och hon har just åkt hem, så nu sitter jag här själv. Känns faktiskt jätte bra att vara uppe nu, med tanke på allt jag har att göra idag, vilket är massor! Ska för det första städa lite, renskriva allt från mina löspapper till block i varje ämne, läsa min engelska bok, som ska vara utläst på tisdag, måste skynda mig, piffa upp mitt Cv, gå på dans senare ikväll, sola om jag hinner och kolla serie. Får se hur mycket jag gör av det jag betämt :)))
En väääldigt gammal bild på mig och cindy för ca 2 år sedan när vi gick första året på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0