The Shit You Hear About Me Might Be True. But Then Again, It Might Be As Fake As The Bitch Who Told You.

Så jävla sant! Något som jag verkligen stör mig på är när folk snackar skit. Förstår mig inte på folk som dömer en annan person när de inte känner den eller vet något om den.. Om du hört något kan det lika gärna vara ett falskt rykte och det är väldigt vanligt att sådant förekommer när man bor i en sånhär liten stad.
.
Folk kollar snett och tror de vet allt. Visst man kan inte vara mer än människa och ALLA människor dömer varann, medvetet och omedvetet. Men lite respkt ska det inte vara svårt att ha för sina medmänniskor. Förstår mig verkligen inte på människor som håller på på detta vis.
.
Det jag ville få ut av detta var att; döm ingen förens du känner den eller vet hela historien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0