the best

Söndagen börjar gå mot sitt slut, sjukt hur fort denna helg har gått. I fredags började iallafall höstlovet, har verkligen längtat efter det, så det är super skönt att ha det nu, det behövdes mycket det! Hade en skön fredag, var bara hemma och kollade bl.a. på sex and the city hela kvällen, bästa.
.
Lördagen var det högskoleprovet alltså, från 08.15- 16.20 varade det, kan direkt säga att jag var helt slut efter det, kände hur ont i nacken jag fick och hur mitt huvud ville sprängas mot sitt slut, seg är då bara förnamnet av hur man kände sig efteråt. Tycke även att det var ganska svårt, men första gången jag gjorde det så hade inte förväntat mig att det skulle gå så mycket bättre, men känns riktigt bra att jag gjort det.
Samma dag fast någon timme senare vart det att åka hem till Sebastian där jag, Cindy och Erik skulle sova över och ha en trevlig myskväll. Egentligen var det planerat att vi skulle på en maskeradfest men den vart tyvärr inte av. Vi lagade tacos och det var supergott, drack vin, spelade något sällskapsspel och åt tårta, därefter tog vi taxi till torshälla till en fest. Där körde dom maskerad ordentligt, vissa var faktiskt väldigt läskigt utklädda xD Hade det väldigt kul där, och människorna på festen var jättetrevliga. Efter kl 3 åkte vi till Sebbe igen och någongång vid 5 somnade vi. Så det vart inte alls mycket sömn. Var iallafall en lyckad lördag, lite bilder kommer som alltid. puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0