Everything is perfect now

Åhh jag är så otroligt lycklig nu! Speciellt över att vi fick ledigt idag så på min enda lektion som jag skulle haft idag, vart den intälld vilket jag är så glad över. Dels för att vi skulle ha haft semenarie och jag har inte alls pluggat så mycket jag egentligen skulle behövt, så jag tackar Malin för att du behövde stanna hemma med barnen, plus Hellen som ringde mig i tid och berättade det för mig, innan jag åkte till skolan.
Sen är jag också ofattbart glad över en annan sak som hänt som verkligen överraskade mig, kan inte berätta det här, får vara min lilla egna hemlighet, men tackar dig för att du gjorde det jag länge velat göra, men inte vågat ♥
.
Dagen har börjat mer än bra, hoppas den fortsätter så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0