Lite onödig fakta

Tjohej! Fredag idag alltså, bara att gilla, vilket jag gör, hela skolveckan går ju ut på att längta till helgen, men när det väl är helg då hinner man knappt blinka innan den är slut igen. Aja skolan var nice som alltid denna dag, då jag bara har en lektion, slutar alltså innan lunch. Det har inte varit någon märkvärdig dag, vart med tjejerna, vart lite på stan och haft ett misslyckat festletande, men roligt på vägen hade man!

Nu börjar man förstå att det närmar sig slutet av ens gymnasietid, studentmössan är beställd, flaket är bokat och har anmält mig till högskoleprovet, vilket jag kommer göra nu i höst. Och höst är det nu officielt, kan jag säga. Kallt har det börjat bli och frysit som jag gjort denna kväll var det länge sen jag gjorde.. synd att man inte har någon att mysa med nu.. Aja lite smått om dagen osv.


liten bild från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0