THE ONLY THING YOU WILL REGRET IS WHAT YOU DON'T DO

Detta är anledningen till att man inte ska vänta på att någon annan ska ta det första steget - ta det själv.

Detta är så lätt att säga, men sedan att utföra det är ingen lätt match, jag vet det! Vet egentligen att det inte borde vara något problem, men grejen är att jag verkligen inte gillar att börja skriva till något om den personen är inne för känner alltid att; amen visst varför skulle han vilja snacka med mig.. Och det handlar inte om dåligt själförtroende för det har jag inte! Men känner alltid att jag är ivägen om jag börjar, sen vet jag att många tycker det samma; varför ska jag börja skriva om hon/han inte gör det?

Förstår inte varför sådana lätta saker ska vara bland dom svåraste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0