Serienörd upp till tusen

Nu är det officielt, jag har förvandlats till en serienörd! Kan inte få nog av alla serier som finns och jag vill bara se mer och mer, hur ska detta sluta? Har aldrig riktigt varit fast för en serie till 100 % men nu börjar jag bli galen över hur jag ska få tid med att se alla.. För tillfället kollar jag på:
SEX AND THE CITY
min favorit serie, eller an av dom iallafall, men den ligger på toppen bland de bästa jag sett och jag kan inte få nog av den. Är just nu på säsong 3, första avsnittet och jag bara ääälskar serien, man känner igen sig så mycket i den och man vill bara leva deras liv och bo i New York, ahhh kan inget mer än rekommendera denna till ALLA!


VAMPIRE DIARIES
efter år och dagar av tjatande av mina vänner så har jag äntligen börjar kolla på denna serie, konstigt att från att ha trott att denna skulle vara överdriven och inte bra till att helt bli kär i den är ju absurt. Precis som jag inte trodde skulle hända så har jag börjat älska denna serie också. Det jag gillar mest är all kärlek och spänning, vilket påminner mycket om Twiligt filmerna som jag också älskar. Dock är jag och cindy bara på avsnitt 5 på första säsongen, men redan kan jag inte längta nog tills jag får se nästa!


GOSSIP GIRL
ja och inte så oväntat nog så älskar jag denna serie också, från första avsnittet som jag såg flera år sedan på tv tills nu. All drama, kärlek, bråk, vänskap och konflikter är vad som gör serien fantastisk. Det gör ju inget heller att Chuck, sexigaste killen i serien och med farligaste personligheten gör att man blir lite sugen på honom, haha. Har bestämt mig att börja kolla om alla avsnitt o säsonger efter jag kollat klart på de andra serierna, och att den nya säsongen hade premiär i natt i USA gör det hela så mycket bättre.


90210
såg ett avsnitt av denna serie på tv för någon vecka sedan och pågrund av det har jag börjat gilla denna serie och därför har jag nu snart laddat ner hela första säsongen. Ser verkligen fram emot att börja kolla på denna och när jag börjar med det är som sagt bara en tidsfråga


PRETTY LITTLE LIARS
har aldrig tidigare sett denna serie men har hört att den är bra och varför då inte ge den en chans? När jag väl är klar med de andra serierna jag börjat kolla på kommer denna bli något jag laddar ner, än så länge får den vara kvar på min väntarlista.


ONE TREE HILL
denna serie sitter varmt om hjärtat, vilket är bland den första riktiga serien jag började följa, vart lite då och då på tv under mina unga år sedan laddade jag ner alla 5 säsonger. Men det finns ju som sagt otroliga 9 säsonger och känner att jag får börja kolla ikapp snart, när jag väl får tid, eftersom det är en sådan braa serie så det finns inte.


Känner att jag använt ordet ''älskar'' väldigt mycket när jag beskrivit dessa serier men fann inte så många andra ord som passade lika bra. Nu har jag väl ganska klart beskrivit att från och med nu kan man kalla mig serienörd, något jag aldrig trodde jag skulle bli.

Kommentarer
Postat av: Fia

haha jaså, så den här dagen kolla du min blogg alltså? och gjorde exakt som jag hade gjort ;)

2011-11-07 @ 17:25:41
URL: http://fiaalmgren.blogg.se/
Postat av: Josse the best

Haha va? :) vad gjorde du den dagen? :O

2011-11-07 @ 20:25:23
URL: http://lorenc.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha töönt jag skrev ett exakt likadant inlägg på bloggen innan dig, fast utan alla bilden och ´lite mindre bok-liknande långt :)

2011-11-08 @ 15:39:29
URL: http://fiaalmgren.blogg.se/
Postat av: Fia

And byt the way sötnos, det finns bara 8 säsonger än så länge ;)

2011-11-08 @ 15:41:10
URL: http://fiaalmgren.blogg.se/
Postat av: Fia iiiigeeeen

Av oth alltsååå

2011-11-08 @ 15:41:30
URL: http://fiaalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0