Back to school

Skolstart idag alltså! Måste säga att en skönare dag kunde det inte ha blivit, helt seriöst. Endast tre lektioner och på första som var engelska c så gjorde vi ingenting, hade endast betygssnack, andra lektionen var svenska c där vi endast valde ett ämne till vårt propagandatal, därefter lunch då det vr min älsklingsmat i skolan, briani, kärlek till det, så mycket gillar jag det. Sista lektionen var psykologi b och vi lyssnade på en redovisning, skrev en utvärdering och sedan slutade vi, så finns inget att klaga över! Mitt påskgodis gjorde resten av dagen fulländad, plus finalen av topmodel ♥
Fina Tess och jag supertaggade i skolan!
Klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0