Trötter

Har vart helt ofattbart trött idag, hela dagen, speciellt i skolan. Under hela förmiddagen hade vi besök från folk och försvar och vi fick göra ett rollspel om att vara minsiter för en dag och att styra ett land. Visst det var kul och intressant dock vart jag ganska uttråkad och trött mot slutet då vi höll på med det i ca tre timmar. Det var riktigt skönt att slippa lektionerna iallafall.
.
Måste tillägga att jag för två dagar sedan sökte jobb, ett jobb utomlands faktiskt, och redan idag fick jag ett mejl om att jag var välkommen på intrevju på lördag.. i stockholm! Sjukt faktiskt, men otroligt taggad, så det ser jag fram emot att åka på och få lite mer information om osv. Så denna helg som kommer har jag två intrevjuer, en på fredag och en på lördag, det känns bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0