Smile like a retard

Hellu igen, då har vi kommit till sista dagen av påsklovet, känns inte bra att gå tillbaka till skolan, behöver mer lov helt enkelt! Kan säga direkt att detta har var en av de bästa loven faktiskt, har gjort så mycket roligt och haft det helt suveränt. Men man kan inte ha hur kul för länge, lovet är slut och verkligheten börjar imorgon, tråkigt nog.
.
En uppdatering från förra inlägget, skorna jag beställde från nelly var riktigt fina och höga, men tyvärr förstora så de skickar jag tillbaka imorgon. Men ledsen över det är jag inte, har beställt nya idag från england, ännu snyggare och billigare, ser så mycket fram emot tills som är framme om några dagar!
.
Fick en jobbförfrågan under veckan också som jag tyvärr behövde tacka nej till för jobbtiden skulle krocka med skolan då det var under skoltid, annars hade jag lätt tagit det om det inte var skola, men men har sökt ännu mer idag så det är bara att vänta på fler försfrågningar nu. Vart ett långt inlägg på här dags, säger godnatt för idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0