Helgen i all ära

Helgen har då passerat. Min sista helg i Sverige på 4 veckor, känns så skönt. I fredags var vi ett gäng tjejer hemma hos Bella och firade henne. Väldigt kul med olika lekar, priser, god mat och efterrätt och bra umgänge. Tidigare samma dag var jag och Sofia på stan och köpte presenter, inte en utan 5 stycken tror jag att det var och eftersom att de inte slår in paket i affären vi köpte bestämde vi oss för att göra det inne på Clas Ohlson. Väl där inne hade vi hunnit packa in 4 presenter då de som jobbade där inne börja skälla ut oss, inte på ett argsint sätt utan mer lugnt,  pga av att vi packade in där fast vi inte hade köpt något i den affären, visst förstår jag att man inte får, men whatever inte värsta grejen och vi hade faktiskt bråttom. Sista presenten fick vi packa in inne på BR leksaker och då frågade vi t.o.m henne i kassan om vi fick och hon var mycket vänligare. Hela situationen var bara något vi skattade åt i efterhand. Resten av helgen har vart lugn, var med Johanna och Sofie hos mig ett tag i lördags och någongång vi 12-1 på natten åkte jag och Johanna ner till stan och träffade några killkompisar ett tag, jag kände verkligen inte för att sitta hemma så blev en liten runda på stan innan jag tog sista nattbussen hem. 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

hahaha, vårat paketinslagnings-äventyr!:) Kul att vi fick skäll, kände mig som ett litet barn igen haha!

Svar: Det var kul det, hahah eller hur! :(
lorenc.blogg.se

2012-08-29 @ 23:20:59
URL: http://fiaalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0