Skaplig lördag

Lördagen fick jag jobba extra då de behövde extrapersonal. Jobbade från 14.00- 21.00 och min uppgift var att hålla koll på en patient som hade en tendens att rymma från sitt rum och försöka försvinna från avdelningen. Haha så under dessa timmar satt och på en stol, bokstavligen och vaktade, som tur att jag hade lite tidningar och Eves mobil så att jag kunde underhålla mig med facebook och instagram, annars vet jag inte vad jag hade gjort. Under mina raster då och då mumsade jag på panacotta som bjöds inne i personalrummet, definitivt dagens höjdpunkt! Lättare pengar att tjäna går knappast. Efter jobbet bestämde sig jag och Johanna att åka på en fest ute i kvicksund, knappast den roligaste men kände att sitta hemma inte var ett alternativ, hade fått nog av att sitta den dagen. Det var min spänningsfyllda dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0