12-12-12

Japp det var det ''stora speciella datumet'' idag som alla människor snackar om, coolt javisst! 
 
Sitter nu i soffan och tänker för mig själv, GÅ OCH LÄGG DIG FÖR HELVETTE JOSSE.. ah lite sådär snurrar tankarna för tillfället, och ja visst är det tid för sängen vid denna tid, speciellt om man ska upp tidigt, vilket jag ska.
Men iallafall, tänkte uppdatera lite smått om dagen, lika kul varje gång. Dagen spenderades på stan där jag och Hellen gick runt och försökte leta julklappar, som inte gick nå vidare för mig. Har ingen som helst aning vad jag ska köpa, lika svårt varje jävla år, men inom en snar framtid ska jag komma på nått bra! Efter rundan på stan gick jag till gymmet och tränade, gick skit bra, har lyckats puscha mig så att jag orkar mer och klarar av tyngre vikter osv. Good job there Josefine. På kvällen åkte jag till Sebbes skola och kollade på hans luciauppvisning som han hade med klassen, älskar lucia, lite tårögd blir man allt av de fina sångerna, supermysigt. 
 
Nu är det definitivt dags för sängen, imorgon, eller rättare sagt om några timmar väntas det jobb, så måste vara lite pigg iallafall, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0