Långa dagar

Hallå där, det var inte igår det! Har som ni säkert märkt vart lite off när det gäller bloggen, men har haft så mycket att göra så orken fanns inte där.

Har haft fullt upp. Har jobbat sen i torsdags till igår måndag och idag var jag ledig. Har blivit mycket jobb den senaste tiden, riktigt glad över det.
Utöver jobbet i helgen har jag även vart en sväng på krogen i fredags med Hellen, en rolig kväll och nykter då jag tagit en paus från allt festande då jag satsar all in på träningen, vilket jag lyckats bra med :) Sist var det när jag firade mig och det känns sjukt längesen. Planen är att vänta till nyår, då smäller det ordentligt!

Idag har jag vart igång hela dagen, knappt suttit något. Vid lunchtid åkte jag och mamma till stan. Köpte klart julklappar till syrran, känns skönt! Dock är hon den enda jag köpt till än så länge.. Efter mamma åkt gick jag och tränade, väldigt länge faktiskt och det gick suveränt. Därefter gick jag på stan igen med Zenia. Köpte endast en julklapp till mig själv hehe, blev ett halsband, typsikt att hitta nått nu.. Så efter en heldag i rörelse är det dags att sova och förbereda sig inför morgondagens jobbpass! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0