Snart är du min!!

Eftersom jag nu vart utan mobil i si sådär 5 månader så kände jag att ja, det kanske är dags att köpa en mobil?! Då jag inte fick en ny på försäkringen då jag lämnat in papper osv försent så hade jag valet att antingen köpa en ny eller använda en skit mobil. Valet var ganska enkelt, så i torsdags beställde jag en ny mobil till mig. Den får jag självklart betala helt själv då min förra var den sista mamma köpte till mig och jag får helt enkelt skylla mig själv att jag var så klantig med min förra iphone. Återigen blir det en iPhone till mig, denna gång iPhone 5, en vit. Kände att om man ska slå till, varför inte slå till stort?! En 32gb dessutom, så att jag slipper ha minnet fullt. Det positiva är att jag endast betalar för mobilen, och inget abonemang då jag kommer använda mitt gamla som jag hade till min förra mobil. Dock lite surt att en massa tusenlappar försvinner pga min oförsiktighet, men ska se till att denna blir min sista på många år! Längtar till måndag då den landar i min brevlåda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0