Söndagsmys

Hallå där. Idag har jag bara tagit det lugnt. Skulle ha tränat idag men behövde vila upp mig så skippade det, ska köra hårt hela veckan som kommer istället. Har hållt på att sätta ihop min nya soffa istället, vi köpte nämligen en ny idag till mig ner till mitt andra rum, en snygg, stor och skön! Miljoner gånger bättre än den jag hade tidigare, hatade den! Så nu har jag det hur bra som helst här nere, med tv och allt, det endast som fattas är fler kanaler på tvn, men det kommer. På kvällen vart de lussebullsbakning, första för i år, otroligt gott var det! Sen mys framför solsidan, sista avsnittet, tråkigt nog och en film efter det. Bjuder på en mumsig bild, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0