22:04

Skolan var kort idag, 2 lektioner vilket var skönt. Började skriva på min engelskaanalys som gick riktigt bra, känns bra. På svenskan hade vi knappt nått, var mer som mentorstid där vi bara fick lite information. Efter skolan åkte jag med Sandra till stan ett tag, lämnade in min mobil på reparetion, så nu är jag tillbaka till den gamla mobilen :( Kommer ta runt 1- 3 veckor tills jag får tillbaka en helt ny iPhone, hoppas det går fort, inte en månad, så länge kommer jag inte klara mig, blivit så fäst vid min iphone ju! Hemma lagade jag hamburgare till mig, orkade inte äta maten vi redan hade sen har jag kollat på många avsnitt av gossip girl. En ganska lugnt och skön dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0