Min lilla bebis börjar bli en stor bebis

Brorsan min fyller idag den tvåsiffriga åldern. Alltså hela 10 år! Wow, kommer ihåg när du var så liten, en liten plutt, trodde aldrig att du skulle bli en stor ponke, eller iallafall inte såhär fort. Stort grattis till dig tönten ♥ inte för att du läser det här.. Dagen har bestått av skola, en riktigt skön skoldag må jag säga, inga jobbiga lektioner och det BÄSTA av allt.. MATTELEKTIONEN VAR INSTÄLLD, det gjorde min dag definitivt! Dock var idrottslektionen krävande, känner hur träningsvärken börja komma fram, japp otränad tjej här! Väl hemmar blev det såklart att fira Sebbe, men supergod mat, mumsigt, samt en riktigt god tårta, så nu är jag proppmätt, bokstavligt.. Aja så såg min dag ut, ciao för stunden my lovely friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0