Nyår

Eftersom att jag inte hunnit berätta om mitt nyår ännu tänkte jag göra det nu.
Hade en riktigt trevlig och rolig kväll/natt med underbara vänner, ni gjorde den super, tack till er ♥
Kvällen började hemma hos Rikard där det bjöds på förrätt, varmrätt och till sist efterrätt. Mycket gott måste jag säga, bra gjort! Därefter förfestade vi och umgicks. Efter 11 åkte vi ner till stan för att kolla fyverkerierna och fira in det nya året, riktigt kul dock otroligt kallt.. Sen skilldes några av oss åt och planen var att följa med in på krogen, men hade glömt mitt leg så kom inte in, min vanliga tur. Men är faktiskt glad över att jag inte hade med den för hörde att inte var ganska tråkigt där inne och inträdet kostade 150 kr, vilket är en aning dyrt. Aja vart ju själv då haha men som tur var hittade jag några jag kände ute som jag följde med till en fest, där det var massa av mina vänner och andra jag kände, chockad vart jag, men jätte glad att jag kände folk där. Ah så såg mitt nyår ut, lite galet sådär. Slänger ihop ett gäng bilder också!
Bordsplaceringar, sött!
What are we doing?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0