School tomorrow

Usch så kom man fram till sista dagen på lovet, känns inte bra, inte alls taggad inför skoldagen imorgon!
Kort om fredagen, då jag som sagt var ute ännu en gång, Le Grand med Zenia, hade en skit rolig kväll med henne med massor av dans. På dagen var jag ute och övningskörde, japp första gången, hade inställningen att det skulle gå hur lätt som helst och måste säga att det gick förvånadsvärt bra, även fast jag tappa bort mig ibland och hann inte alltid byta växel, hatar växeln! Så jobbigt, varför kan inte alla bilar ha automat?! Skulle förenkla livet en aning! Sen vart jag livrädd när det börja gå folk på kanten av vägen, var 100% säker på att jag skulle köra på dom, lyckligvist gjorde jag inte det. Min största rädsla just nu är att börja köra på riktiga vägen bland alla bilar, dock är det långt kvar tills jag kan det men känner mig bara stressad och panikslagen av tanken, kommer gå åt pipan! Aja bara att börja läsa teoriböckerna... FÖR JAG SKA HA körkort innan jag tar studenten, just a wish!
picture from christmas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0