Tredje helgen år 2012

Dåsa då var denna helg slut, sorligt nog, back 2 school tomorrow:( Även fast det inte är något att vara glad över, är jag glad över en lyckad helg. Så för att tråka ut er tänke jag sammanfatta den lite kort.

Fredag:
 slutade tidigt då psykologin ännu en gång var inställd, det gjorde min dag! På kvällen var det dags att fira Sofie som fyllde 18. Rolig och lyckad kväll vart det där det bjöds bl.a. på smörgåstårta, supergott, sedan förkrökade vi alla som var med plus många omgångar av kortspel vart det. Vid tio tog vi bussen ner till stan och gick vidare till brasseriet. Tyckte inte att det var så mycket folk som det brukar vara men kvällen vart galen ändå. Mycket dans som alltid. Dricka bjöds det på allt, haha det kom några vuxna killar, jätte gamla och satte sig vid vårt bord, lyckades få en av dom att köpa cider till mig och Issa, sedan ännu en gång av hans kompis. Snällt, inte så att man tackar nej till gratis dricka;) Det var kvällen/natten.

Lördag: 
vaknade sent vilket gjorde att jag inte orkade göra mycket alls under dagen mer än att titta på gossip girl och ta det lugnt. Dock åkte jag ner på kvällen till 1st class och fikade med Natali och Artemis, mysigt.

Hmm det var allt det, idag finns det inte alls mycket att berätta om, har inte gjort något märkvärdig. Bilder från i fredags kommer upp här nedanför. Godnatt!






Haha mitt på dansgolvet när vi tre dansade såg Johanna en tjej stå och hålla i en kamera och plötsligt drog hon dit oss och tjej tog kort på oss, som jag sedan hittade bland alla vimmelbilder på etunas sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0