Time to sleep

Jag är en sådan person som kan börja vela över exakt allt, från två olika klädesplagg till ja, vad som helst rättare sagt. Ibland kan jag ha riktigt svårt att bestämma mig när det väl gäller att stå inför ett val. Precis som jag skrev i förrra inlägget om att jag ville göra mitt hår lite mörkare, har ändrat mig, vill inte längre tona det. Även fast det skulle va kul med nytt vet jag i slutändan att jag kommer ångra mig, om inte mycket lite, det gör jag alltid när det kommer till hår. Sedan gillar jag för första gången mitt hår precis som det är, helt naturligt, utan någe färg i. Har nu en lite ljusare variant än vad jag tidigare haft och är supernöjd med den. Aja nog om pratet om håret... Har egentligen inget att blogga om nu för tiden, min vardag ser likadan ut dag ut, dag in med skola, plugg och gossip girl. Det sista klagar jag inte över, är snarare lycklig över att få nöjet att kolla det, serien förgyller mina dagar, alla dagar i veckan! Ah det var det för mig just nu, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0