Dream BIG

Det var riktigt längesen jag shoppade och känner att jag behöver nytt! Visst vill man mycket, tyvärr, fallet är dock att jag inte har råd, med andra ord är helt pank. Eller egentligen inte, har hela decembers studiebidrag liggandes någonstans i mitt rum på papper som jag ännu inte hunnit ta ut och vilket jag inte heller kommer kunna göra nu när det är borta, I have to find it right away!
Lite nya klänningar är exakt vad jag behöver då det väntas många festligheter veckorna framöver och jag har inget att ha på mig. Vill inte anväda samma om och om igen. Hittat en superfin klänning som jag mer än gärna vill ha, check out that beauty! Endast 399:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0