Listen to yourself

Har dragit på mig en riktigt jobbig förkylning, en sådan som man knappt kan andas genom näsan och hostar gör man dessvärre också plus huvudvärken får vi inte glöma.. vilken härlig kombination, eller vad säger ni? Lyckligtvis lever jag iallafall och ingen feber har man vilket underlättar det hela en aning, inte för att förkylning skulle göra saker och ting lättare! Åt skogen med skolan, blir att stanna hemma imorgon också, känner mig tyvärr inte på topp för att vistas i allmänheten i mitt tillstånd. Hemmavistelsen resulterar inte i att jag kan slappa hur mycket jag vill, absolut inte, morgondagen kommer bestå av plugg vilket fall som helst, det kommer jag inte undan med... Lite mer än 4 månder kvar, 4 måånader kvar!! Det klart jag.. det gör jag! I have to think like this to keep on and not quit !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0