19 juni- Glad tjej

Dagen började bra måste jag säga. Mamma väckte mig med att säga att jag har fått ett jobb, mitt svar vart: ja jag vet, ska städa allt i mitt rum idag. Trodde hon menade att jag skule ta tag i rummet och städa klart det men så var inte fallet. Det visade sig att jag tydligen hade fått ett jobb, på sjukhuset där min mamma jobbar, dock på hennes grannavdelning. De ringde henne nu imorse. Är verkligen SJUKT GLAD nu, äntligen ett jobb. Det är dock ett sommarjobb där jag kommer att jobba i 3 veckor, men bättre än inget! Så imorgon har jag inskolning från halv 7.30 till kl 14.00. En bra fråga är, hur ska jag klara av att gå upp så tidigt?!?!
.
Dagen idag består dock utav mitt andra jobb vilket är att ta tag i rummet, skäms över hur stökigt det är.. Ska också träna lite senare och åka till tuna park med Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0