Fredag!!

Igår var det ju min första arbetsdag på sjukhuset, trodde aldrig att jag skulle klara av dagen för mådde riktigt illa när jag vaknade, men som tur gick det över innan jag åkte mot jobbet. Jobbade i ca 6½ timmar och dagen gick ut på att få se vilka uppgifter jag skulle få göra, vilket var lätta saker. Avdelningen jag jobbar på är väldigt liten så finns inte så mycket att göra och vissa tider blir det att man inte gör nått, ett väldigt chill jobb men får bra betalt.
.
Slutade lite innan halv 3 och då vart det att åka fort hem och göra sig iordning för att sedan åka hem till Johanna med Sofie. Där firade vi Johanna som fyllde. Vi grillade och spelade olika spel, mysigt! Senare mot kvällen kom lite mer folk och då började vi förfesta och körde olika lekar. Vid halv 11 åkte vi ner till stan och fortsatte kvällen på Le Grand. Var faktiskt riktigt kul på krogen, bra musik, roliga människor och mycket dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0