Måndag 16 juli

Dagen har till all ära vart mycket bra måste jag säga, dels för att det äntligen har vart fint väder, soligt hela dagen, dock blåste det ganska mycket, och dels för att jag äntligen har vart ute och inte bara suttit hemma.
.
Gick upp hyfsat tidigt, vilket jag inte lyckats göra de senaste dagarna, duschade och hann kolla på ett avsnitt av how i met your mother. Vid kl 14.00 åkte jag ner till stan, hämtade upp min plånbok hos polisens hittegods, lång historia.. sedan mötte jag upp Zenia och vi cyklade till borsöknabadet, vilket jag trodde skulle vara en riktigt utmattande resa, men till min förvåning var det riktigt skönt. Väl framme solade vi den stunden det fortfarande var varmt, tråkigt nog blev det lite kyligt av all blåst så vart inget badande för oss. Därefter kom Andrej och Noel med vattenpipa och chips, och vi hade det trevligt. Mot kvällens slut åkte vi vidare till västerleden och avslutade dagen på mcdonalds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0