Torsdag 26 juli

Idag var det min första lediga dag har även ledigt på lördag för bytte tid med en annan tjej som jobbar med mig, så jobbar istället en extra dag nästa vecka.
.
Idag har dagen bjudit på en resa till Västerås, åkte dit med Sofie och Crisse i några timmar. Vi gick runt både inne i city och på Erikslund, skönt att komma iväg från vardagen. För min del vart det ingen storshopping, köpte endast ett par solglasögon inne på NewYorker för 50:- vilket var ett bra köp då alla mina solglasögon har gått sönder eller försvunnit. Sen gick vi till IKEA och köpte varsin korv och dricka som en avslutnig på resan. Annars har jag bara tagit det lugnt hemma, grillade med familjen på kvällen men vår nya grill, äntligen har vi köpt en ny! Var riktigt gott, älskar verkligen GRILLAT KÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0