Bra start på veckan

Säger bara såhär; Äntligen har det vart soligt och varmt då jag vart ledig, ÄNTLIGEN! Idag var jag som sagt ledig och har legat ute på solstolen hela dagen. Trodde inte att det var så stark sol då det var lite moln och blåsigt, men det var den allt, är nu röd i hela ansiktet och halsen, men färg som färg, förhoppningsvis får jag lite brunhet av det.
.
Bestämde mig idag att följa med min morbror till Polen en vecka hem till min mormor. För mig ser jag inte Polen som utomlands då jag kommer därifrån och har vart där så många gånger, men det ska bli skönt att komma iväg från Sverige ett tag och göra lite annat. Flygbiljetten bokade vi idag så åker exakt om en månad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0