Hello again !

Hej igen. Nu är det så att det var sjukt längesen jag bloggade och måste erkänna att jag saknar det lite. Så förhoppningsvis kommer det komma upp lite inlägg då och då om inte oftare. Nu är våren äntligen här och på termometerna ser jag att det är 14 grader ute, vilket är helt underbart.
.
Veckorna och månaderna har gått så fort att man kanppt tror att det är sant och ju mer man längtar till att skolan är över ju mer plugg har man att hinna klart med innan studenten.
.
Har hunnit hända ganska mycket i mitt liv sen sist jag bloggade. Bland annat har jag börjar gymma och verkligen tagit tag i det ordentligt, vilket jag är stolt över. Trodde faktiskt att jag inte skulle finna motivationen till det, men lyckades tillslut. Till det har jag börjat äta nyttigare, lite iallafall. Försöker att undvika allt onyttigt så som snabbmat och godis, dock vid speciella tillfällen får man ta och bryta den regeln. I skolan känns det som att det bara väller in nya uppgifter och arbeten, därför är det en ganska stressam period nu. Har även lyckats söka sommarjobb och fått napp hos Mcdonald's där jag gick en gruppintervju sedan nu i veckan fick jag mejl om en ensamintervju, hoppas det går vägen och jag får jobbet, för behöver det mer än någonsin nu. Får ge gärnet helt enkelt.
.
Det var lite om vad som pågått och hänt sedan ett bra tag sen. Livet rullar på, på gott och ont. Det var allt för mig i detta inlägg, see ya all soon ♥
Har även tonat mitt hår till mörkt brunt, men det vart mer svart än brunt, men är nöjd ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0