Torsdag

Dagen har vart både bra och lite sämre. Det dåliga var att jag inte hittade mitt busskort imorse och efter att ha letat som en tok fick jag strunta i det och gå till bussen och betala bussbiljett, sen väl hemma igen hittade jag kortet i min andra jacka.. lite otur där. Det som har vart bra idag är att min muntliga redivisning på engelska c inför klassen gick suveränt, klarade det galant enligt mig, så känner mig väldigt stolt över att jag kunde texten och inte blev nervös, tummen upp för det. Den andra bra saken idag är att jag beställde ett par nya klackskor från Nelly.com, snygga och de kommer passa till allt, men hur dom ser ut tänker jag visa när de kommer hem, spännande woho.. Hoppas inerligt att de hinner komma tills på måndag men är tyvärr väldigt skeptisk till det, vill ju ha dom på studentkryssningen som är på måndag, super taggad är vad jag är tills dess!!

Kommentarer
Postat av: johanna

vart har du köpt den fin fina tröjan ? :)

2012-04-13 @ 16:43:11
Postat av: johanna

kan du snälla säga vart du har köpt den ? :)

2012-04-30 @ 12:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0