Onsdag

Nu är det såhär att jag dom senaste dagarna letat som en tok efter en studentklänning och en till klänning till studentfesten och till det klackskor. Vad har jag då hittat? Absolut ingen studentklänning, hallå vart finns alla snygga vita klänningar?!?! De enda som finns på internet tycker jag ser antingen billigt ut eller så är dom inte i min stil, inget har än så länge fallit mig i smaken. Däremot har jag hittat massor av snygga klänningar till studentfesten, precis i min smak, nästan sjukt hur snygga dom är.. men när man väl hittat nått så ska det alltid finnas en nackdel och i det här fallet är det att de är riktigt dyra, så vet inte riktigt hur jag ska göra. Om jag inte hittar nått annat vilket jag kan garantera att jag inte gör, så får se bli den dyra, ibland måste man ju få unna sig, speciellt när de är en sån speciell dag. Skor har jag hittat i massor så har nu ett litet dilema.. vet inte vilka jag vill ha, men en sak är säkert, skor kan man aldrig ha för mycket av!! ♥♥♥
Färgen innan jag tonade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0