Aj aj aj

Tjohejsan! Så att alla vet så kan jag inte röra mig eller gå normalt längre, tack vare den underbara träningsvärken. Ne men ärligt, det är förskräckligt hur ont jag har, i exakt hela kroppen, speciellt i mina lår. Ett bevis på att jag är oerhört otränad? Eller att jag har tränat riktigt hårt? Skulle nog påstå båda alternativen. Dock har jag endast tränat i tre dagar sen jag köpte kortet men har ändå tränat alla muskelgrupper ordentligt och inte latat mig på gymet. Tränar enligt ett schema med Sofie och genom att följa det ger det riktigt mycket för kroppen, vilket jag känner av.. Men som sagt det här är bara början och ser fram emot nästa gympass, vilket vi tar på söndag. Tills dess ska jag vara lite onyttig, speciellt imorgon men en dag i veckan får man och vid lite speciella tillfällen som just imorgon. Mer om det skriver jag senare, pusss ♥
Bild från i mars då jag tränade en period. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0