Halloween

I fredags var det dags för årets halloween party. I år var det på krogen, villaetuna. Tur att det fanns där, för var lite segt med halloweenfester i år tyckte jag. Men iallafall. Innan jag valde vad jag skulle klä ut mig till hade jag lite andra tankar om vad jag ville va, vilket var polis, men ändrade mig och valde att klä ut mig till vampyr/dracua. Hade letat jätte länge efter en mantel som skulle komplettera min outfit, och när jag precis skulle ge upp så hittade jag en på tuna park, lyckan som uppstod då alltså! Då vart man taggad.
 
Kvällen började hemma hos Johanna där vi var ett gäng med tjejer. Vi hade det riktigt kul, förfestade lite, spela kort, snacka och fixade oss innan vi gick till bussen. Bussturen var nästan det roligaste under hela kvällen, galna människor det finns. Sen väl inne på krogen vart det mycket dans med vänner. Det var rätt så många som var utklädda, men dock inte alla, vilket var lite synd. Blev bjuden på en cider av en random gorilla, vilket var snällt haha. Utöver det måste jag säga att det inte var den roligaste kvällen, var rätt så seg och tråkig. Kanske var det bara jag som kände så eller pga att jag var rätt så nykter. Men alla kvällar kan inte va dom bästa, vart ändå en helt okej utgång med underbara vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0