Breaking dawn part 2

Eftersom att det inte blev som planerat i fredags gjorde jag upp nya planer. Började dagen med att luncha på bamboo city med farmor. För min del blev det både lunchbuffé och sushi, hur gott som helst, plus efterrätten till det gjorde så att man hamnade i matkoma. Efter gick vi runt på stan en stund sen tog jag bussen hem till Issa. Planen för dagen var att äntligen kolla på Breaking dawn part 2 på bio, som jag längtat!!! Så vi åkte ner till heron city i stockholm, vi två plus Sofie och Hellen. De timmar vi var där åt tjejerna (inte jag, var fortfarande i matkoma), gick runt och jag och issa åkte nån ''karusell liknande grej'' som man satt inne och kollade in i en skärm medans man åkte. Aja den var inte rolig iallafall. Filmen var helt underbar, överträffade alla mina förväntnigar. Satt som en galning inne i salongen, så sjukt spännande! Helt klart den bästa utav alla twiligtfilmerna!! Det var dagens höjdpunkt, utan tvekan! ♥
Eftersom att man är det Twiligtfan man är så var det självklart att köpa Breaking dawn menyn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0