Now or never

Efter många förhinder, sjukdomar, skador, bortförklaringar osv, har jag och Sofie äntligen köpt gymkort. Nu tog vi oss i kragen och bestämde oss för att nu får de va nog, vi kan inte dra ut på det längre, vilket vi gjort nu ett bra tag haha. Det blev ett årskort på friskis och svettis. Har alltid tränat där, både gym och gympa, så känns tryggt. Billigaste gymmet också och mitt i centrum, så det är ju många plus, dock mycket folk om man kommer just vid en sådan tid. Men ska träna tidigt då det är några där och har bestämt att träna ordentligt. 5 ggr i veckan och ska fixa ett schema med en istruktör så jag vet hur jag ska träna rätt. Nu ska jag sluta lata och tjocka mig och träna ordentligt. 
Första gången jag köpte gymkort, var nog när jag gick i 8:an :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0